nedjelja, 31. siječnja 2010.

nesto novo,napokon!!

evo me napokon sa novim radom..jedno vrime me napustila i volja i inspiracija,nece pa nece..i ova kutijica je nastala preko volje,jedva sam ju dovrsila,bas me namucila..par puta san sto prala sto brusila ili prebojavala,dva puta mi se sve grozno nagrispalo,kao da nikad salvete zalipila nisan,a dva puta mi se salveta pokidala,ali ono bas pokidala da joj nema spasa..
trenutno iman volje za radit,i bas mi se macka,ali neman slobodnog vrimena..malo mi se zaguzvao zivot,no to je trenutno,uskoro se vracam u normalu



ovdje je blic bio ukljucen, pa su malo drugacije boje..

Broj komentara: 14:

  1. Šta bi tek bilo da ti je sve išlo od ruke i da ti se dalo radit? Kutijica ti je odliiiiiična!

    OdgovoriIzbriši
  2. Za ovako nešto...treba zaista puno truda.Uredno, lijepo...boje divne.
    Super ti je kutijica. Meni su boje ljepše bez blica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kutija preslatka! Tople boje baš kao što nam treba u ovov vrijeme. Popravci se ne vide, prava majstorica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vam najljepsa cure drage!!namucila me kutijica,stvarno je,ali najbitnije da sam na kraju zadovoljna kako je ispala,a nekako najvise zasluge pripisujem ovoj preljepoj salvetici..stvarno je predivna..imate pusu veliku!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kutijica je super! Izvrstan odabir boja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Neke stvari koje nas namuče na kraju ispadnu vrijedne te muke i truda! Tvoja kutijica je savršen dokaz ove tvrdnje! Sjajna je!

    OdgovoriIzbriši
  7. kutijica je prekrasna! tvoje muke se uopće ne vide i izgleda kao da si je radila od šale!

    OdgovoriIzbriši
  8. cure divne ste,hvala vam najljepsa na komentarima!!

    OdgovoriIzbriši
  9. kutijica je prekrasna! nadam se da se osobi koja ju je dobila sviđala,
    pozdrav iz slovenije

    OdgovoriIzbriši
  10. Kutijica je savršena, usprkos tome što te namučila! Jako mi se sviđa!
    Bravo draga!

    OdgovoriIzbriši
  11. kutijica je fantastična,moram pohvalit i izgled bloga koji mi se jakooo sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala vam drage cure,tople pozdrave i puse imate!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Anonimno01:23:00

    Kutijica je prekrasna, isplatile su se male muke:)

    OdgovoriIzbriši