subota, 3. travnja 2010.

SRETAN USKRS !!!!!!!




sretan i blagoslovljen uskrs svima vama i vasim najdrazima,provedite ga u miru i zadovoljstvu,zdravlju i sreci!!!

Broj komentara: 17:

  1. hvala draga,tebi također

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan i blagoslovljen Uskrs ti žele Tea, Nika, Lina & Neven!

    OdgovoriIzbriši
  3. sretan uskrs tebi itvojima od mene i mojih.pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala drage moje,svako dobro vama i vasim obiteljima..pusa!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan Uskrs tebi i tvojoj obitelji!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaća, želim sve najbolje tebi i tvojima! Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretran Uskrs tebi i obitelji želi Goge.

    OdgovoriIzbriši
  8. Katija, draga, navrati na moj blog po zasluženu nagradu :)) Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je da su salvete stigle, i da ti se sviđaju. One plave ružice i meni su najljepše. Javi mi ako ti još trebaju, nabavit ćemo... Lijep pozdrav, Sandra Z.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Kaca, nema te na forumu, evo kako vidis i ja sam napravila blog (Biljana 59),nije bilo lako, uz pomoc supruga, nekako smo to sklepali, glava mi se jos uvijek raspada (ipak sam ja gospodja u zlatnim godinama), sad cemo biti i blogerske kolegice (Mare me je pretekla).Svako dobro, srdacan pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. sandra hvala ti puno,javit cu se ako budem trebala jos salvetica..
    hej biljana,tako si me ugodno iznenadila,veselim se tvome blogu,dobro nam dosla..
    sa zakasnjenjem, zahvaljujem svima na lijepim zeljama..kissss

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello, your works are very nice! I'm your follower number 100!
    Greetings from Buenos Aires,
    Sandra
    www.decoupageyalgomas.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. kaca ovo je stvarno divno...ja sam u svemu amater i prosto se postidim svojih radova kad vidim vase i mnoge druge...predivno

    OdgovoriIzbriši
  14. sandra thank you,kissssss!!!!!
    ketrina hvala na posjeti i lijepim rijecima..za stid nemas razloga,imas jako lijepe radove..pusa ti!!!!!

    OdgovoriIzbriši