nedjelja, 10. listopada 2010.

evo malo starih radova(prvih pet),neki su i prastari samo su tek nedavno poslikani..a ostali su nesto noviji..
ovo je jedan od rijetkih(i prvi) radova sa bitumenom,ne znam zasto izbjegavam tu tekucinu,inace mi se izuzetno sviđa efekt koji daje..nikako se nas dvoje sprijateljit:))..a niti 2k mi nije prijatelj,iskusno oko ce primjetit da to nije to..ne ide me pa ne ide:(ovaj stalak sam radila prije puno mjeseci,da ga radim danas izgledao bi skroz drugacije..ja nisam zadovoljna,ali bitno da se svidio vlasnici:)


ovi radovi su jos davno (bila sam uvijerena da sam sliku stavila na blog,zato kasnim s objavljivanjem ovog rada)otputovali u rijeku,jednoj dragoj i simpaticnoj nataši,srdacno ju pozdravljam..rađeni su u sklopu swapa na cvijet.info forumu..
uuuuu,kad sam ovo radila,davno jos,na pocetku mog koketiranja sa sablonama..tu sam sve krivo poslozila,i bar jedna sablona je visak..na slici se bas dobro i ne vidi,za podlogu sam koristila strukutur pastu koja se raspucava,jako lijep efekt daje..
osim sablone na kutijici sa anđelima,sve ostale sablone sam printala sa neta i sama izrezivala..evo vam link na moju picasu,tu ih mozete pronaci,a ima i jos puno drugih,šablone - Katija Gotovac - Web-albumi Picasa ,crno bijeli svijet - Katija Gotovac - Web-albumi Picasa..
sve cesce me spopadne radit samo sa sablonama,primjetit cete to:))..sta cu,kad ih obozavan:))
na slici u okviru je moj mlađi sin,na maturalnoj zabavi,ljubi ga majka:))

mozda cete se upitati kako sam radila donji dio na sljedecoj kutijici,pa evo ukratko..premazala sam podlogu ljubicastom bojom,zatim preko toga premazala bijelom(radila sam stranicu po stranicu,brzinski,da se previse ne osusi,jer kad ne tufkate boju nego samo utrljavate ona se zacas susi),okrenula grubu stranu spuzvice i s njom skinula svu bijelu koja se dala skinut..



ovdje sam pustila da se crna boja posusi,pa sam grubom stranom spuzvice snazno trljala po sabloni,posebno po rubovima,tako sam dobila da sablona bude svijetlija..
podlogu na poklopcu ove kutije sam radila tako da sam poklopac premazala debljim slojem drvofiksa,polozila cijelu salvetu,sa sva tri sloja,i naguzvavala prstima..kad sam je dovoljno naguzvala presla sam jos jednom sve drfofiksom..evo link na slican postupak http://molbertik.ru/master/gorshok/gorshok-osennee-nastroenie-master-klass-dekorirovanija-s-foto/ ..nakon susenja,sve sam potufkala bijelom akrilnom,a nakon susenjatog sloja,bojala sam tako da sam pomijesala broncanu i bijelu boju i u to dodala vode,da bude skroz rijetko..s tim sam premazala poklopac, kistom,a onda sam suhom spuzvicom trljala po tome,dok se nije skinuo visak boje..na taj nacin sam dobila da je negdje svijetlija boja,a negdje tamnija..
donji dio je na isti nacin obojan,samo sam na kraju sve istrljala smeđom uljanom bojom..

ideju sa jutom sam pokupila od mare,evo tu mare: juta je sve lipo objasnila..hvala mare!!

Broj komentara: 65:

  1. Uuu,ove na anđele mi se baš sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno07:50:00

    Ajme, evo konačno i tebe, a radovi su ti fantazija. .ma od tebe se ne može ni drugo očekivati, već samo predivni rad. .pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno07:58:00

    Uvijek se razveselim kad vidim da si stavila nove radove. Svaki tvoj rad meni je prekrasan kao i ovi u današnjem postu.

    Šaljem ti puse i veliki topli pozdrav,
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  4. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo od zurbe preokrenula slova u rijeci. Umjesto andjeli napisala nadjeli, haha...
    Predivni radovi! A andjeli su vise nego super! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Opet ja, hahaha!
    Imas kod mene nagradicu! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. pokušat ću ostaviti samo jedan komentar a ne tri kao neki:)))))...kajka<3<3....
    nisam mogla vjerovati kad sam vidjela tvoj blog na vrhu popisa blogova.....hoho kaća ima novi post:))....
    neću ništa posebno izdvajati,ti znš da ja volim tvoje radove i tvoj stil....a i tvoje prezentacije:))).....jedino se nadam da ćeš sad biti malo redovitija:)))...
    pusa iz rijeke:))...
    M....

    OdgovoriIzbriši
  8. ΤΑ ΛΑΤΡΕΨΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΗ.

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala drage moje,vesele me vasi komentari,puno hvala!!!nadam se da ce me uskoro proc ova moja lijena faza i da cu i ja ostavit po koju rijec na vasim blogovima..puse vam saljem i tople pozdrave!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Kaca, tebe nema, ali kad se vratis, to je uvijek WOW!!!
    Ja jednostavno volim tvoj stil, tvoje radove koji su mi uvijek posebni i predobri:)))
    Pusa iz Rijeke

    OdgovoriIzbriši
  11. senilna baba:)),dok si trepunuo zaboravila san zahvalit kajki na nagradi..hvala ti draga,nagrade uvijek gode,tako i meni ova tvoja,puno hvala!!pusaaa!!
    draga biljana hvala na lijepim rijecima,saljem ti poljubac i veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. I oni stariji, a i noviji radovi su ti prekrasni, prvi mi je božanstveni, anđeli su divni, a kutije su "mrak"...sve u svemu nemam prave riječi kojima bi opisala tvoje radove, jer su stvarno čista petica!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  13. Olá amiga que belíssimos trabalhos,tanto dessa como da postagem anterior.Parabéns!!!!!Um veradadeiro encanto de artes,abraços.

    OdgovoriIzbriši
  14. Aje molin te kakva lina faza?!?! Meni dojadilo svaki dan škicati ima li što novoga kod tebe pa sam se kao i Mare iznenadila i uznemirila novim postom koji otkriva tvoj puls! ;) Šala draga... Otresi se te faze, dolaze blagdani, šljokice u ruke, anđele na vidjelo, shabby punom parom, ajmo ajmo! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bellisimos trabajos. Felicidades.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja mogu samo reći da sam tvoja obožavateljica od prvog dana kada sam vidjela tvoje radove. Voljela bih samo da ih viđam malo češće odnosno da te što prije prođe tvoja fjaka faza. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  17. ljudi moji,jeli to moguće? :)

    kaća se vratila jeee,jupiiii i to nakon dugoooo vremena.

    bilo je i vrijeme već ;)

    nemoj nam sad opet nestat ;)

    radovi su fantastični!

    OdgovoriIzbriši
  18. Divni radovi. Moje predhodnice su več sve rekle, jedino se nadam, da čemo te češče viđati, jer bi bila velika šteta, da ne pokažeš tako divne radove.
    Puno pozdrava iz Slovenije!

    OdgovoriIzbriši
  19. hvala vam velika,najljepsa,na divnim komentarima i na posjeti,drage moje..evo ja ne stizem pisati,uskoro cete znat i sto me to zaokupiralo,za sada veliki pozdrav i puse vam saljem..

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Kaća,tvoji postovi me tako obraduju,obožavam tvoje radove,imaju mi ono nešto posebno!!!!! I ja ,kao i ostali se nadam da ćeš biti redovnija ovdje i opet nas obradovati!!!! Srdačan pozdrav od Snježe iz BLuke

    OdgovoriIzbriši
  21. Hello, kaća!

    Very beautiful.
    I love your work
    A kiss from Portugal
    Cris

    OdgovoriIzbriši
  22. Jako, jako lepo. Rado svracam i divim se tvojim radovima. U zadnje vreme sam malo klonula, ali vraticu se ja u normalu. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  23. radovi su super, za odmoriti oči!

    OdgovoriIzbriši
  24. Olá!

    Este conjunto de trabalhos ficou fantástico! Parabéns!

    Beijinhos

    OdgovoriIzbriši
  25. Olá!
    Parabéns por estes belos trabalhos!
    Bjs

    OdgovoriIzbriši
  26. hvala vam drage moje,na posjeti i lijepim komentarima,poljupce vam saljem i tople pozdrave!!
    Thank you all for reading and commenting my blog,kissssssssssssss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Evo me opet na tvom blogu i ovom postu, jer jednostavno se ne mogu odvojiti od tvojih radova sa šablonama, a s obzirom da su prilično skupe, mene zanima kako sama izrežeš šablone - može tutorijal o tome?

    OdgovoriIzbriši
  28. draga sanjo potrudit cu se cim prije napravit tutorial..svakako sam ga imala u planu(obecala sam jednoj dragoj kreativki),pa evo nikako se prihvatit posla..inace,najcesce sablone rezem direktno na isprintanom predlosku,najlakse je..a i tako mogu izrezat i one najkompliciranije sablone..za 3d varijantu su najpogodnije one izrezane na plasticnoj foliji,ali i papirnate mogu posluzit,dokaz je ova moja kutijica sa lavandom..samo sto su tada sablone plice,a i jednokratne su jer se papir izdeformira..dok plastiku operes i mozes bezbroj puta s njom radit..pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  29. jako lijepo, anđeli i juta... to moram isprobati...pozz

    OdgovoriIzbriši
  30. hvala ti good ghost,pozdrav veliki i pusa!!
    alicja,thank you very much,kissss!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Prelepi su radovi!
    Hvala za posetu i pohvalu na mom blogu:)

    OdgovoriIzbriši
  32. Великолепно! С таким большим вкусом! Вы талант!

    OdgovoriIzbriši
  33. draga nena,hvala najljepsa!!topli pozdrav ti saljem,i kisss!!
    lubava,thank you very much,kissss!!!

    OdgovoriIzbriši
  34. Hvala na posjeti mom blogu. Baš me veseli, da si našla nešto zanimiljivo za sebe.
    Prvi put sam tu i vidim, da imaš mnogo talenta i izpod tvojih ruku stvara se puno ljepih stvari.

    Puno pozdrava sa sjevera.

    OdgovoriIzbriši
  35. ajde, kaćo, poviri malo na blogove, kod mene te čeka jedna mala nagradica...

    OdgovoriIzbriši
  36. hrandica hvala tebi na posjeti i lijepim rijecima..
    paula,thank you very much!!!
    edo hvala ti puno na nagradici..
    tople pozdrave vam saljem i puseeeeeeeee!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  37. Hvala Kate, ala lavorot triba, ni fajdi plokot da si lina, pinel va ruke vazmi i lavija lavorot,božić i novo lite gre, nuko, nona moja (=milo moje= tako mi je tepala moja nona Rita polviška))nemuj da dujte a da ti nimos co darovat kad ti dica dojdu na vrota koledati. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  38. radim,radim,punom parom,draga moja loredana:)))..hvala ti sto si navratila,tople pozdrave ti saljem..kisssss!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. So lovely handcraft of yours,,,
    love that angelbox.
    hugs ullamaria

    OdgovoriIzbriši
  40. Draga Kaca, ja te spomenula na mom blogu, znaci nagradila ( http://pipistrela-vredneruke.blogspot.com/2010/11/mamina-boca-majke-nikad-ne-dodju-prazne.html ) i verujem da cu uskoro pronaci lepe slicice ovde na tvom blogu, a dotle samo da te pozdravim, a i da ti priznam da sam se jako provrednila. Kisssss

    OdgovoriIzbriši
  41. HOLA,
    PRECIOSA TEJA,TE QUEDO MUY FINA.
    UN ABRAZO
    FELIZ SEMANA

    OdgovoriIzbriši
  42. imaš nagradu na mom blogu!;)

    OdgovoriIzbriši
  43. Bok!
    Svrati na moj blog, gdje te očekuje nagrada!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  44. Υπεροχα ολα!!και καλοδουλεμενα μπραβο!!!
    Καλημερα απο Ελλαδα! σε ευχαριστω!!

    OdgovoriIzbriši
  45. Draga moja i lipa Kate, ja san ti ode nova i ja ti o svemu ovom pojma neman. Zapravo reći vidila san ja ode puno lipih blogova di čovik ima što naučit, svaka čast, ali ovi tvoj blog, to nije blog ka blog ovo je enciklopedija, ovo je Biblija dekupaž tehnike za one ka ja, koji o ovome pojma nemaju.
    Lip pozdrav od mene i hvala na posjeti.

    OdgovoriIzbriši
  46. Apsolutno se slažem sa melanzana-enciklopedija!Divni su ti radovi što i sama znaš!Hvala na poseti mom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  47. Hello nice to meet you! Your roses are very beautiful!
    Hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  48. Wow,ovo je stvarno nešto! Ova kutijica sa vilom mi je naj naj.
    Pozdrav tebi i Stobreču, odjednom sam se zaželila otić u Bude na hamburger :)

    OdgovoriIzbriši
  49. Anonimno19:38:00

    Od srca ti želim sretan Božić i Novu godinu!
    Hvala na lijepim željama:)
    Pusa, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  50. Draga Kaćo,hvala na lijepim željama te isto tako želim tebi i tvojim najmilijima lijepe,ugodne,vesele,sretne i kreativne dane za nadolazeće praznike kao i da se sve nastavi u novoj 2011. godini

    OdgovoriIzbriši
  51. Hvala ti za one lijepe želje na mom blogu...
    I ja tebi i tvojoj obitelji želim sretan i blagoslovljen Božić, zdravlje, sreću, uspjeh...i još mnogo toga u Novoj godini...
    pusa velika

    OdgovoriIzbriši
  52. Draga Kaca, Sretan Bozic i Nova godina, tebi i tvojoj obitelji zelim puno zdravlja, radosti i ostvarenje svih zelja, od srca Biljana
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  53. drage moje najljepsa vam hvala na lijepim zeljama,jos jednom sve najbolje vam zelim,tople pozdrave i puse vam saljem!!!!
    hvala svima na lijepim komentarima i posjeti,srdacno vas pozdravljam i saljem puse!!!

    OdgovoriIzbriši
  54. Dear Katija,

    I'm so happy you are following my blog and I hope you liked of my works.

    I also liked your works which are very beautiful.

    Congratulations and thank you so much.

    Ana Paula
    Brazil

    OdgovoriIzbriši
  55. Tienes unos trabajos maravillosos.
    Congratulations.
    Alicia

    OdgovoriIzbriši
  56. drage ana i alicia,hvala vam od srca,kisssssssssssessss!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  57. Anonimno20:12:00

    slabo se razumin u cviće još slabije u salvete al ona manistra sa tunjevinom

    OdgovoriIzbriši
  58. molim obozavatelje moje manistre da se ubuduce potpisu,otkud znan ko je kad vas je puno,hahaha:))))))
    p.s.maslinovo ulje je ekstra:))

    OdgovoriIzbriši
  59. Anonimno19:54:00

    neznam kako se hobotnica slaže sa ovom umjetnošću al moraćemo je nekako složit pod peku (trenutno složena u zamrzivač) je da nije manistra sa tunjevinom al poslužiće

    OdgovoriIzbriši
  60. Angell21:11:00

    Ne znam šta mi je ovdje ljepše..ima svega a ono najvažnije mogu toliko toga naučiti.Hvala ti do neba<3.

    OdgovoriIzbriši
  61. draga moja,hvala tebi,od srca!!!..poljubac saljem:))

    OdgovoriIzbriši