nedjelja, 12. veljače 2012.

lipi moj blogerski svitu,evo me nakon dugo,dugo,jaka zelja mi dosla da ovaj moj mali bezobzirno zapusteni blogic vratim u zivot...vjerujte,nije lako, nakon tolike pauze, ponovno pocet pisat...zato,da ne brljavim previse,ucitavam slikice onoga sto sam u zadnje vrijeme radila..
na ovim radovima sam se poigrala sa struktur pastom,tocnije cres deco je u pitanju..inace jako,jako volim raditi s njim bozicne radove,idealan je kao imitacija snijega..i taman se ja ufuram a bozic prodje..e mislim se,pa ne mora bit bozic da bi se ja "igrala":))..
ovim redom sam radila,najprije nanijela struktur(da bi bio sto reljefniji,tapkala sam plosnatim dijelom spatulice po njemu),nakon susenja prebojala krembijelom..zalijepila motiv dijelom i preko struktura,to je bitno poslije kod bojanja,jer sam bojala samo do ruba struktura..e dakle to bojanje ide ovako,najprije sam crnom bojom lagano tufkala,lagano pa di ostane i koliko ostane..nakon toga dolazi tufkanje pastelno zelenom,koja se na slikama nazalost uopce ne vidi,opet lagano i paziti da se ne pokrije sve crno,ali svakako vecinu prekriti..zavrsni sloj je krembijela,nju nisam tufkala,nego sam debeli okrugli kist(moze i spuzvica umijesto kista,naravno) umocila u boju,dobro sa strane o ubrus skinula boju s njega,dakle samo tragovi boje su ostali..i s tim trljala po cijeloj povrsini....na taj nacin je ovaj zadnji sloj ostao samo na vrhovima reljefa,a u udubinama su izvirale crna i pastelno zelena..bitno je da se svaki sloj naprije posusi,a tek onda dodaje sljedeci..
eto drage moje,nadam se da ce ovo moje pojasnjenje nekom koristiti..i da sam dovoljno jasno objasnila..znam da ponekad zbrljam ,da me se bas i ne razumije:))
srdacne pozdrave vam saljem!!!!!

Broj komentara: 46:

  1. Draga Kaca, sto god ti napravis je savrseno, ovo je tako vintage i prelijepo:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljudi moji jel to moguće????Vratila se kći razmetna....
    E pa dobro nam došla, šćerce....
    A šta je ovo dobro, prekrasno izgledaju kutijica i sličice!! Zbog ovih radova.... sve ti je oprošteno...
    Ćao.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja ovo je genijalno!!!Prekrasno, oduševljena sam. tako si sve dobro ukomponirala, a ona šablona na drugoj slici me oborila. Sigurno si je sama rezala...Jako mi je drago da si opet tu i jedva čekam tvoja remek djela, vjeruj često se sjetim tvojih škrinjica...i dođem ih škicnuti.
    Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla natrag!!! Vjerujem da je pomalo teško vratiti se nakon toliko izbivanja, ali.. uz ovako lijepe radove (a vjerujem da ih ima još puuuno) i povratak ne bi trebao biti težak:))
    Prekrasni radovi, posebno mi se sviđa motiv!

    OdgovoriIzbriši
  5. drage moje cure,hvala vam od srca na tako lijepim rijecima:))ljubim vas!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimno23:21:00

    I ja sam Kaća, drago mi je upoznati još jednu sa tim nadimkom. Rijetke smo =) Divni radovi

    OdgovoriIzbriši
  7. snjeg ce past i treci put ali ovog puta nam ralice neće pomoć. vratila kaća,ljudi moji dali je to moguće?

    OdgovoriIzbriši
  8. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  9. Que maravillosos trabajos , nos encanta el toque antiguo que les has dado.....divinos . Un saludo

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa, neka ti je sretan povratak u blogovski svijet! Radovi su jako lijepi, ideja nova i motivi divni.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma uopće nije bitno što nema novih postova. blog neće nikud otići, i kod mene je često tako, jednostavno se ne stigne sve. A ovi novi radovi su prekrasni, prekrasne vintage sličice

    OdgovoriIzbriši
  12. hvaaaaaaaala puno,puno,lipe moje!!!!
    drago mi je kaca,do sada nisam naisla na nijednu kacu u kreativnom svijetu,imas pravo,nema nas bas puno izgleda:))
    tina,izbisala sam jedan post,bili su skoro identicni,nadan se da se ne ljutis:))
    hvala jos jednom,puse saljem!!!!
    cris, thank you very much,kisssss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. aleluja!!!!.....no neću stavljati previše uskličnika,ipak ću pričekati da vidim koliko si čvrsta u odluci da se vratiš:)).....
    a nije se lako vratiti ,znam o znam:))....

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma znaš koliko si mi falila. I ti i tvoji radovi. I uvijek se ispočetka i nanovoi ponovo divim svemu što napraviš. Drago mi je da si tu.

    OdgovoriIzbriši
  15. neljutim se,nisam bila sigurna jesam li poslala komentar jer nisam bila prijavljena na blogger. nema veze,sve 5

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoje tufkanje vječiti je izvor inspiracije za mene, radovi su prekrasni:)))

    OdgovoriIzbriši
  17. hvala puno,puno drage cure,puse vam saljem!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga moja,gledam s nevjericom...nakon toliko vremena stavila si post,ovo me jako obradovalo. O tvojim radovima ne treba puno pričati oni govore sami za sebe,jednostavno su prelijepi. Pusu ti šaljem veeelikuuu :)

    OdgovoriIzbriši
  19. draga snjeska i ane,hvala od srca,puseeeee!!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Anonimno15:50:00

    Napokon ;) baš si me obradovala,za ovo sam navijala...radovi mrak....pozdrav :)valliSa

    OdgovoriIzbriši
  21. Ćao Kaća..evo mene opet.
    Navrati do mog bloga "CASALINGA" čekaju te dvije blog nagradice.

    OdgovoriIzbriši
  22. hvala ti puno draga vallisa,saljem ti pusu veliku!!!
    melanzana draga,hvala od srca,jako si me obradovala!!!:)))

    OdgovoriIzbriši
  23. Precioso trabajo.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  24. isabel,thank you very much,kisssss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  25. predivno je,a o motivu na salveti da ne pričam sjajan je.

    OdgovoriIzbriši
  26. Anonimno00:13:00

    Prekrasno, znaš da obožavam tvoje radove!

    Drago mi je da si ponovo sa nama! <3

    OdgovoriIzbriši
  27. hvala drage moje dekupirana i zondra,puse vam saljem!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  28. Anonimno22:46:00

    Imaš u mene na blogu izazov pa kad se opet vratiš, za slučaj da si se izgubila, pogledaj =)

    OdgovoriIzbriši
  29. ehej kaco,hvala ti puno sto si me se sjetila,puno,puno hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  30. Obećaj nam da više nikad nećeš praviti toliku pauzu,bilo bi i više nego šteta za nas, koji pratimo tvoj blog. Time sam sve rekla.

    OdgovoriIzbriši
  31. hvala iskrice,nadam se da necu vise praviti tako duge pauze,nastojat cu se cesce javljat:)))
    topli pozdrav ti saljem!!

    OdgovoriIzbriši
  32. Olá
    Lindo trabalho. Adorei.
    Beijos.....

    OdgovoriIzbriši
  33. thank you very much!!!
    best regards,kissss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  34. Draga Kaća, proslijeđujem ti nagradu koju sam dobila - za inspirativan blog! Ako imaš vremena, pravila su na mom blogu...Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  35. draga jagoda,najljepsa hvala na divnoj nagradi,jako godi:)))
    topli pozdrav saljem!!!

    OdgovoriIzbriši
  36. Radovi su prekrasni...samo tebe opet dugo nema, neće biti onoliko dugo ?

    OdgovoriIzbriši
  37. najljepse hvala,nena!!!..pronasla sam te na fejsu i poslala zahtjev,nadam se da se tamo "vidimo":))..lipi pozdrav!!!!

    OdgovoriIzbriši
  38. Ovo izgleda predobro ali stvarno ... to su radovi s kojima u npr. Americi budeš bogat i slavan hehe
    moj savjetnik

    OdgovoriIzbriši
  39. Prekrasna kutijica i jedva cekam vidjeti nesto novo opet... pozz

    OdgovoriIzbriši
  40. Prekrasna kutijica i jedva cekam vidjeti nesto novo opet... pozz

    OdgovoriIzbriši


  41. predivno je!!! srdacne pozdrave :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Srećna Nova godina. Čekamo te!

    OdgovoriIzbriši
  43. Prekrasno, prekrasno, prekrasno!!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Esta muy bonito las imágenes me gustaron mucho un saludo

    OdgovoriIzbriši